Fredag, så underbart!


Hej hej! Fredag idag. Som vanligt på Fredagar så är det skola sen träffa Elvira. Skolan idag var brabra! Efter så stack jag hem och fixade mig lite sen åkte jag in till stan och var med Elvira & maddis. Vi gick och köpte present till våran Rebecka som fyller 16 år på Söndag. Blir att fira henne imorgon med trevligt folk hos henne. Efter att vi hade fixat det så gick vi och åt Ming. Muuums! Framåt sex drog Maddis seig hemåt och jag o Elvira gick hem till henne. Var bara där en snabbis för att kolla när bion gick som vi skulle se. Såklart så började ju den klockan 18.00 så det vart inge sånt. Gick sedan ned på stan igen men begav oss hemåt ganska direkt. hehe.. Kom hem, åt , umgicks med min kusin, moster & hennes man som var här sen stack jag och Anna ut med mopparna, ned till Biby-bron där massa folk var och grillade. Umgicks med dom vid brasan sen vid Elva drog vi oss hemåt. Vart en mysig liten Fredag trots allt :) Vi hörs imorgon!

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0