helgen

Hej på er!

Gud vad underbar min helg har varit. Vart med Alexandra och Elvira hela helgen. Har inte haft såhär roligt på jätte länge faktiskt.

Fredag: Vi gick på bio som sagt. Tyckte inte filmen var speciellt bra. Ljudet slutade funka mitt i filmen och 3D- effekterna sög. Så det kändes väldigt " b " måste jag få lov att säga. Efter filmen så åkte vi hem till Alexandra. Vi la oss nästan direkt. Dom somnade skitfort men jag låg vaken tills klockan näramde sig halv tre.

Lördag: Vaknade upp brevid Alex & Elvis. Vi slappade sen åkt ejag hem vid två ungefär. Arg som en jude för jag inte fick festa på kvällen. Men efter myyyycket tjat och damp på dom så lät dom mig åka iväg. Så vi tillbringade våran kväll i Mesta med gott folk. Massor som man inte sett på sjukt länge. Kvällen var verkligen mer än awesome! Har nog aldrig haft såhär kul på en fest som jag hade igår. Vi var ca 50 pers i hennes lilla hus¨:o

Söndag: Finns inte direkt mycket att säga om idag med tanke på att jag nyss klivit upp ur sängen. Blir att bara ta det lugnt idag. Ska be Elvira skicka bilder från igår kväll så det kommer upp lite senare.


love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0