I'll find a way out

Vilet jäkla underbart väder det har varit dom senaste dagarna. Helt otroligt vad skönt!
Min dag har varit uppochned kan man väl säga. Började bra, vart sedan väldigt kaos, men med fina vänner omkring sig så åker humöret på topp igen :) Dagen slutade väldigt bra iallafall. Ikväll så har jag ridit i Kungsör. Gick sådär tycker jag väl. Eos blir så stissig när det är dags att arbeta. Han drar liksom ihop sig och upp med huvudet så, såfort du tar tag minsta lilla så är huvudet rakt upp. Klarade det ändå hyfsat så. Kan verkligen inte rida den hästen i dressyren. Hoppningen går galant men aa. Imorgon så är det skola sen efter så blir det att gymma med Elvira. Jag som inte tränat på år och dar känner att jag måste. Kommer nog bli kul för elvira att se haha.
Ha en bra kväll!

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0