ont i fötterna men det vare fan värt

hejsan!
Shit vad lyckad kvällen vart igår. Började med att vi fick jätte jätte god mat, förätt, varmrätt & efterrätt. Det kom en komiker och körde lite roliga skämt eller dom nu gör haha :) sedan så var det dans. Dom hade gjort det jätte mysigt i gympasalen med ljus, bål och massa annat. Tror nästan att jag aldrig dansat så här jäkla mycket som jag gjorde igår. Jag var igång exakt hela kvällen. Det kom en kille också som beatboxa (stavning) Har sjukt ont i mina fötter idag tyvärr :/ men det vare fan värt! Synd att det här var sista gången man gjorde något med alla underbara nior i Skogstorp. Just det mobilen gick också sönder igår. När jag var påväg hem så skulle jag skicka ett sms till bästavän men då la hela skärmen av så det är lite surt :( vill ha min moooobbbiiiiiiiilll

love.♥

baldrottning och kung


Cecilia och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0