sidecut

 

Halloj! Känner att uppdateringen inte har förbättrats så mycket dom senaste veckorna. Men det är ju så att min data är huuur seg som helst så jag orkar knappt starta den :/ vilket är synd så bloggen blir lidande.

Idag så har vi haft fotbollsdag hela dagen lång. Det började med 9:ornas frukost direkt på morgonen. Sedan körde fotbollen igång. Trotts att vi kom sist i hela tävlingen så är jag sjukt nöjd med dagen. Tycker vi kämpade på bra och höll ut. Vart dock bara ett mål under hela dagen.. Jag hade flera målchansen men ena gången låste hela mitt knä & min fot sig när jag precis skulle skjuta sen andra gången så skulle jag ha gått bak några meter så hade den suttit. Men men.. Sånt får man ta. Det går inte alltid bra. Vi som har vunnit nästan alla år utom dom två senaste. Känns surt att komma SIST!
Efter dagen så var det bar att åka hem och byta om för nästa pass, vilket var ridning. Dock så vart den ridning i ca 5 minuter för mig pga att Elton fortfarande var halt. Så jag satt och kollade på bara :)

Imorrn så är det "skollunken" vilket jag absolut inte är taggad för. Jag kommer ha sån djävulsk träningsvärk så det inte kommer vara sant. Har redan börjat känna av den faktiskt. Efter skolan så ska jag åka och provrida två stycken hästar. Vilket jag ser fram emot, a lot!


love.♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0