your to good to be true

heeeeeeeej !


Nu har jag och Lisa nästan nyss vaknat, eller ja för nån timme sen men aa. Idag vet jag inte alls vad som händer verkligen. Blir nog att dra in till Elvira o va med den pysen ikväll. Kan väl berätta lite om igår.
Hade först elevensval som sagt. Gick så himla bra att rida. Efter det så stack jag, Hannele, Lisa & Elvira ned på stan. Jag gick med RIDKLÄDER (!!!!!) på stan. Eller aa från buss till buss. Men det kändes hemskt :( . Tog sedan bussen till Lisas medryttarhäst. hihi fick prova rida den lite granna. Fan vilken fin häst :o :o :o Dör typ av den!
Efter det så stack vi hem till henne & gjorde klart våran idrottsuppgift. Sen kollade vi på Twilight & eclipse. Tyvärr vart det inte hela Eclipse för vi var så himla trötta. Somna redan vid tolv.
Yes, så har min & lisas helg sett ut tillsammans. Tjejen är grym i mina ögon!


love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0