DU FÅR MIG ATT FALLA NER PÅ KNÄ

Hej! Gud vad längesen jag bloggade nu.. Får verkligen ta tag i det, på riktigt! Kan väl berätta lite smått om mina dagar.
Fredag: Var ledig hela dagen först. Sen när klckan vart fem så hoppade jag, Sara och Alexandra på tåget mot Stockholm. Var på nån krog/bar först sen vid halv nio gick vi till hovet eftersom att vi skulle se In Flames. Fyfan vad mäktigt det var! Fick verkligen gåshud av dom. Kom hem till Eskilstuna vid två någongång oc självklart var det fyllekäk på donken också ;)
Lördag: Vaknade ändå helt skapligt! Gjorde knappt ingenting på dagen eftersom att man ville vara lite utvilad tills kvällen då det vart fest i Strängnäs. Ramlade dessutom på ett fucking brunnslock så ett ben i armen peka ut en bit, mums!.. Stog ut med smärtan och fortsatte ha en helt underbar kväll med Elvira och Alexandra.

Resten av dagarna har jag bara varit i skolan och sen stallet varenda dag. Skruttan gör framsteg för varje dag som går :* är ledigimorgon igen så ikväll sover jag hos Malin. PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0