JULIAMICHELLE

Hej där! Går dagen och natten tillbringades hos Michelle. Hade ju sovmorgon tills halv elva vilket var underbart! Går troligtvis bara till tjugo över elva imorgon :D Igår så fick Jonna och jag för oss att vi skulle till kyrkogården så vid ungefär halv ett inatt gick hon jag, Micho, Danielle och Moa dit. Kollade på minneslunden där det var miljontals ljus. Var även lite snälla och slängde alla ljus som stog där på bänkarna helt tomma. Så slapp dom lite mindre jobb idag iaf ;) söta vi är!! Idrotten idag var awesome, var fan bara sex stycken på den. Nu är jag hemma och ska lägga mig tidigt ikväll för det kan behövas känner jag. Lovade ju er att bilderna från i Torsdags skulle komma upp men hann inte så det blir snart. Keep out! PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0