ATT MAN KAN HA SÅ FEL OM EN PERSON MAN TRODDE SIG KÄNNA

Jag orkar inte med ditt skit längre. Det är DU som är annorlunda ingen annan. Har alltid trott på exakt allt du berättat för mig men nu så vet jag fan inte längre. Du har ljugit för mig bakom ryggen. Att säga saker som inte är sant är så sjukt lågt. Jag hoppas du vet det! Du är en person med mig sen en helt annan med dom andra " jag skulle aldrig det om du inte sa att ja fick" det är förfan bara bullshit. Dina vänner sitter och håller med dig så JO du skulle även om jag inte ville, för du gör det redan.. Vet fan knappt vart jag ska ta vägen. Vill bara springa och gömma någonstans där ingen hittar mig, speciellt inte du. Men du vet redan för mycket om hela MITT liv så.. Du visar dig vara en så stor lögn så det finns verkligen inte. Det är inte jag som hör av mig längre. Nu är det fan du som får kämpa för att vinna mig tillbaka, som kompis eller vad som helst, det kvittar för ja orkar inte längre. Du spela dina kort bra i början som fick mig att falla men nu, nu har du visat för mycket av dom så nu vet jag vad du går för! Pajas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0