I DON'T GIVE A SHIT ANYMORE

Hejsan! Har kommit hem från en mysig eftermiddag-kväll på stan med Nathalie. Efter skolan så åkte jag till Tuna Park och väntade på att Nathalie skulle sluta sin praktik. Efter det så tog vi bussen ned på stan för en middag på Wayne's. vart en underbart god nachotallrik för våran del. Satt där till ungeför halv sex sen så gick vi och kollade lite på stan. Hittade en jätte gullig topp på Veromoda som jag bara måste ha tills Fredag. Love den! När klockan var sex så släpptes Whitney Port's klädkolletion så det vart att kolla på den. Nathalie fick med sig en jätte mysig stickad tröja som jag också tänk köpa fast i vinröd. Satt på Wayn'es igen och tog lite att dricka eftersom att det var tjejkväll på Gina Tricot men det öppnade inte förens halv åtta. Gud vilken kö säger jag bara. Alla var helt tokiga för ynka 20% rabatt på kläderna haha! Nu ska jag hoppa in i dushen och sen sova så jag inte tänker på en viss sak hela tiden. Fick veta en hel del tråkiga saker om en viss person idag så det var mindre kul.. PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0