MÅNDAG, YNKLIGA MÅNDAG

Hej! Började tio imorse eftersom att vi hade föreläsning. Kom en kille som berättade om hans uppväxt, med droger inblandat. Fyfan vad spårad jag har varit hela dagen- tror aldrig jag skrattat så mycket som idag. Efter skolan så åkte jag och käkade sen körde pappi mig till stallet. Red helt själv idag vilket var rätt skönt :) Gick superduper bra också! Andra gången som jag rider henne själv eftersom att hon inte gått att rida på själv förut. Så pååånin gör framsteg för varje dag som går. Eftersom att älgjakten började idag så bombade jag med reflexer på hela mig och hästen haha! Kom hem från stallet för ca. 20 min sen så nu väntar jag på Tom. Ska åka in till stan och köpa ciggaretter sen får vi se vart det bär av (: PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0