TODAY IT'S YOUr LUCKY DAY

Hej! Har haft min näst sista dag på praktiken idag. Har haft så ont i ryggen efter att jag bar ställningen som jag skrev om i tidigare inlägg. Idag så slutade vi runt halv två ungefär. Skönt att få komma hem och bara chilla lite. Vid fyra åkte jag till stallet och red älskling. Skrittade bara och tog en liten trav på några meter. Igår gick det dessvärre skit, galoppen var jätte flängig och hon bara toka runt hela tiden. Höll på att åka av en gång när hon tvärstannade och sen drog ned huvudet fort som tusan. hehe! Nu ska jag äta och sen hoppa in i duschen. Ska träffa Michelle imorgon så skriver nog hos henne eftersom att ja troligtvis kommer sova där :) pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0