WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL

Lördag: Åkte till Alexandra vid tre typ. Tittade tv och bara chillade, började fixa oss vid sex typ eftersom att det var fest på kvällen. Hennes syster gjorde jätte fina söta lockar i mitt hår också. Sen vid halv åtta tog vi bussen från Hällby till stan. Mötte upp Elvira och Line. Fixade cigg och sen stack jag Alexandra och Amanda till festen. Men det uppstog lite problem på vägen dit för killen som vi var med var den som visste vart festen låg och han vart tagen av polisen pga vissa anledningar. Nämner absolut inga namn om det! Så istället så gick bara rakt över gatan till Marko och var med honom, Niklas, Philip, William och Vlatko (: Line och Elvira kom det sen också. Åkte hem ganska tidigt eftersom att jag skulle tävla dagen efter.

Söndag: Gick upp sju för att åka på tävling. Hade en toppen dag verkligen. Som det oftast blir när jag tävlar hehe (a) I första klassen så gick det faktiskt riktigt bra. Maximus var riktigt jävla het men höll honom tillbaka så gott det gick verkligen. Fick ingen direkt snygg sits över vissa hinder men vad gör man med en häst som är stark som en jude och drar iväg i 120 km/h hahaha, tog oss till omhoppningen men då rev han ena bommen på ett av hinderna:/ Men är skit nöjd med den ritten ändå för jag fick honom helt okej fin. Kass två som var sista klassen, fick Eos jätte fin över hinderna. hade bra sits och fick honom jätte lugnt faktiskt. Mer än vanligtvis på tävlingar. Tog oss över alla hinder med 0:or i både grunden och omhoppningen. var den ända dubbelnollan så vann den klassen. Vilket kändes riktigt skönt!
När jag kom hem så la jag mig och sov sen åkte jag till Michelle. Vi satt och pratade en massa sen solade vi, solade tyvärr så länge så att jag svimmade på natten he he he.. så pappa kom och hämtade mig eftersom att jag inte förstog varför jag gjort det först. Men men!

Måndag: Vaknade för nån timme sen. Mår hur bra som helst idag trots allting haha. Får se om jag åker till stallet eller inte idag. Kan kännas lite läskigt att vara där själv om jag skulle svimma igen :( Så det blir att chilla några timmar nu. PUSS/J

Gammal bild från KM:et tidigare i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0