18 ÅR

Hejhej! Kom hem från Line vid halv fyra igår så då skulle jag egentligen ha träffat Putte men jag hann inte med efter som att det var party på kvällen. Filip fyllde 18 år nämligen! Grattis igen. Var en trevlig kväll där förutom att Danielle's mobil vart stulen :/ Riktigt dålig stil eftersom att alla är kompisar.. Kom hem vid halv två två. Låg och snacka lite tele o smsade sen somna jag som en gris. Idag så vet jag inte alls vad som händer faktiskt. Blir nog att ta det lugnt iallafall. Har skolfoto imorgon vilket jag inte ser fram emot för jag vet inte vad jag ska ha på mig eller se ut över huvudtaget. PUSS/J

Min fina Emma och jag!


Kommentarer
Postat av: Louise

vilken fin blogg du har!

hoppas du har en bra söndag ,kram:-)

2011-09-11 @ 14:12:52
URL: http://louil.blogg.se/
Postat av: emma sohlman

aw sötis! love you <3

2011-09-12 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0