HEHEHEHEHEHE

hejhej! Sitter just nu i skolan och har lunch. Passar på att blogga lite eftersom att mitt internet har fuckat upp sig igen.. Är sjukt trött eftersom att jag har varit ute två nätter i rad nu och träffat min saknade bästavän Tom. Igår så var det skola, hade ju skolfoto. Vart as dålig på gruppbilden men på enfotot helt okej. Tog även kompisbilder med Michan och Emma sen med Deira o Hedi. Efter skolan så träffade jag Alexandra och Line. Vi gjorde väl egentligen ingenting haha. Ikväll blir det ridning. Lätt hoppning står på schemat! Hoppas på att det blir Elton. Knasbollen min! Ska försöka blogga så mycket som möjligt, när jag får tid till data osv. Ha det! PUSS/J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0