PARTY ALL NIGHT!

Hejsan! Igår så slutade vi ett så då åkte jag hem och fixade mig sen drog jag in till Emma där Michelle också var. Efter ett tag stackvi vidare mot Michelle o JK. Var tänkt att vi skulle dra vidare på kvällen men vi var ca.15 stycken där så vi stanna kvar men sen försvann bara alla, så jag och Nylund stack till två av hans kompisar, sen vid halv två så knallade vi mot stan eftersom att han skulle med mig till bussen. Kom hem och somnade direkt. Finns inga bilder från kvällen eftersom att det var tänkt att dra vidare som sagt. Ingen hade kamera heller.  Ikväll blir det att dricka igen. fast med Alexandra (: ha det bra så länge! PUSS/J


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

snygga brills :D

2011-09-03 @ 13:19:57
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0