don't let the fear blame you

är verkligen piss trött. skolan har tagit kål på mig idag. efter plugget stack jag och mamma ner en snabbis och köpte två par nya jeans till mig eftersom att 5 stycken var totaltrasiga.. gick sedan vidare en snabbis till elvira sen så mötte jag upp jenny. gick och kollade lite snygga kläder på stan, sen satt vi oss på waynes och fikade. tog bussen tjugo i sju och nu har jag precis duschat och ätit. duschen var välbehövlig må jag säga. mitt hår såg ju ut som skit efter allt spackelslipning idag.. haha man kunde nästan tro att jag färgat om håret till grått eller något. förövrigt sitter jag och väljer ut tatuering. okej, nu tänker ni säker" väljer ut?, man är väl ändå säker på vad man vill ha när man ska tatuera sig" men nej, jag har ångrat mig säkert 40 gånger hehe.. för jag vill ha så jävla många så det blir svårt att välja ut en som inte är allt för dyr heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0