du.

Hejsan! Kan berätta lite om min helg om ni nu vill veta, eller juste... de är ju därför ni läser min blogg ;)

Fredag: Umgicks med killarna ett tag på kvällen sen så drog jag, Julia och Elvira hem till mig och åt sen färgade vi håret alla tre. En röd, en svart o en blond, o den blonda var jag hehe! Drog sen över till " grannen " på natten och drack lite med dom killarna som var där. Kom hem halv fem på morgonen.

Lördag: På dagen så drog vi in till stan och typ köpte hårfärg till mig igen som något cp tappade bort, på kvällen var vi hemma hos Brynkan o drack med killarna. Orkar knappt tänka på kvällen pga lite saker.. Jag och Julia kom hem vid två och jag somnade diiirekt tack vare det goda vinet!

Söndag (idag): Jag och Julia vaknade vid tolv av att Ante ringde mig. Hon stack hem då och jag åkte till Brynkan, kollade fotboll med grabbarna. Senare stack jag till Julia, vi mötte upp Wendy, Cattis och Elvira. Stack till Lundby och bara satt och chillade och solade lite. Sen senare kom grabbarna förbi så vi satt och prata, spela basket och bara hade allmänt trevligt. Kom hem för ett litet tag sen så blir väl antagligen att sova om ett tag, måste ladda om inför imorgon då det blir fest och alkohuuuuuul.



" du är inte den personen jag lärde känna, den jag föll för från första början"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0