mina finaste

hejsan!
Äntligen hemkommen. Igår så skulle jag träffa grabbarna på kvällen så drog med mig Michelle till Micke, vi satt och prata, dansa och drack lite :) En riktigt grym kväll faktiskt, dock vart det kanske en aning sent eftersom att man skulle upp till skolan och dessutom ha natonella uppstats i tre timmar. Sov fyra inte ens fyra timmar inatt fan..
när jag sluta vid tio så väntade jag på att Brynkan och Freddie skulle sluta, vi drog hem till Micke igen och bara chillade lite sen drog alla vi till "lokala" och käkade pizza och bara satt och pratade där i säkert nästan fyra timmar haha, fdrog tillbaka till Micke och gjorde inte alls mycket. Men efter ett tag så var dom ju såklart hungriga igen så då drog vi till " lokala " igen och käkade haha, fick ällskap av Ante ockå, sen kom Jullan ett liten tag.
Så ja, har umgåts med grabbarna hela dagen lång! man får fan aldrig nog av dom, det är samma känsla med dom som det är när man är med någon kille man verkligen gillar, när man aldrig vill slita sig ifrån den. Så är det med dom, man vill bara stanna tiden. Så glad över att jag har så otroligt fina vänner!
Är snart dags att stänga av tv:n och sova så man orkar upp imorgon!!!
im out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0