om du inte kan älska mig nu kan du heller inte göra det sen

Hej!
Skola idag som vanligt, var så sjukt jäkla trött imorse så jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Men nej skola skola skola.. Dagen gick ändå rätt så fort med tanke på att jag bara målat och sen kom det två gubbar som skulle prata med oss målare om det yrket och lite annat. Slutade över en timme tidigare. Var sista dagen  bygghallen dessutom. Kommer sakna den!
Efter skolan drog jag hem till Gabriella en snabbis sen mötte jag upp Elvira och vi drog till Line. Ska kolla BB nu en sova fan. puss

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Skönt att sluta tidigare!

2012-04-21 @ 11:26:34
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0