påskafton

Påsk är nog fan det tråkigaste som finns!
Min dag började sämst och slutade sämst.. Det började med att pappa säger 20 minuter innan vi ska åka att de kanske är dax att börja fixa sig. Trodde att vi skulle åka fem men nej klockan fyra skulle vi iväg. Sminket vart cp, hittade inga kläder, tog nått jävla linne och ett par trasiga jeans eftersom att allt annat var smutsigt. Buhu så kul att se ut som en jag vet inte vad på påsken. Över huvudtaget när man ska träffa släkten. Men nog med det, skulle in till stan efter att vi varit hos mormor och morfar men nej det fick jag helt plötsligt inte längre. wtf?? så ja, ja har suttit här sen klockan nio och bara kollat facebook vilket inte är det roligaste. Är dessutom grymt röksugen och jag har inga cigaretter. Får panik !!!
Mamma fyller imorgon men det skiter jag fullstädigt i. Drar in till Elvira istället, dock fyller hennes pappa också haha men vi ska fan festa för jag vägrar att sitta hemma sista dagen på lovet. Haha vilken jävla ilska jag har alltså, ibland undrar jag fan om jag inte har typ adhd eller något. Nej nu får det vara slut på skrivande för "tillfället".
Hör        av            mig           imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0