grattis julia, du är nu hela tråkiga 17år!

hihi ibland är jag lite tossig! 17 år nu alltså, en riktigt ybertråkig ålder om jag ska säga mitt. Finns inget speciellt roligt med att fylla det. En riktig jäva mellanlandning bara! när man fyllde 15 var det moppe som gällde, 16 fick man börja övningsköra. wiho! men 17 liksom?! ett år kvar till krogen och annat skoj.. Får hoppas på att året går fort så jag kan genomföra allt jag vill. Dvs: läppförstorning o botox i kinderna, ev.pannan! Nu undrar ni säkert varför också. Jo för mina läppar hatar jag, vill ha stora läppar, så man ser att det är riktiga botoxläppar. Och ansiktet för att jag vill få ett litet " lyft" snyggt som satan ju! Sen är det planer på att tatuera hela ryggen och ena armen. Nice! Ja det finns det finns tusen andra saker också såklart men om jag ska sitta o babbla upp alla saker lär det väl ta hela natten. Och det har vi inte tid med!!

Sitter just nu och kollar nytt löshår som ska beställas. Måste bara checka med mamsen så det priset är ok liksom!
På Tordag åker jag och familjen till Sälen. Ska bli såå kul att åka skidor en hel helg. Ska nog även testa mig på snowboard när vi ändå är där. Har inte varit på skidweekend med familjen sen jag var liten. Ska bli skoj!

Förövrigt har jag brännt nästan alla pengar jag fått i födelsedagspresent.. köpte en del smink idag, men det var behövligt för allt var verkligen tokslut!  Sen så har jag även klippt mig korthårig! nej nu känner jag jag börjar babbla alldeles för mycket.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll! precis som jag ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du pyssel, kawaii och andra söta saker?

Jag har nyligen startat en pysselblogg där jag även säljer handgjorda smycken och decoden!

Kolla gärna in den och shoppa loss bland alla söta saker!

http://supplyforcuties.blogspot.com

2012-02-29 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0