Lämna mig aldrig

Okej, vet inte vad jag ska skriva alls. Vill få ut så mycket men det är så svårt. Det finns bara en som jag kan berätta allt för och jag vet att det förblir där. Jag trodde att 2012 skulle bli mitt år, men jag hade sååå fel. Det här året började direkt med en massa skit. Jag har förlorat min andra halva, min bästa vän Tom. Det har hänt så mycket så han kommer jag aldrig få kontakt med igen. Rättare sagt, jag inte ens få det. Sen finns det en hel rad med andra saker, inget jag vill ta upp i bloggen direkt. Kan ju bara säga att vissa saker tror man inte om sina vänner. Speciellt inte dom närmaste.. Att man kan vara så jävla självisk eller hur man ens har mage till vissa saker. Man leker så bra o snäll men egentligen är man en riktig bitch. Jag spottar på sånna som er! Ägg vad jobbigt det är att inte kunna skriva av sig ordentligt.. Aja, mitt liv suger hästkuk bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0