Om du ändå kunde förstå.

Hejsan! Igår när jag och Alex vaknat kollade vi film sen framåt kvällen åkte vi till mig och åt kräftor med min familj. Tog nio-bussen till stan eftersom att vi skulle festa, så vi drog till Stålfors först sen när klockan var två vart det Subway innan vi gick vidare mot Linus. Var där tills klockan var sex på morgonen sen knalla jag hem till Malin pga. att Simon och Patrik tog upp hela soffan haha :( somnade sju! Så idag har Malin och jag bara chillar. Åkte ut till hennes mamma och Mats för att äta middag. Nu ikväll så har vi kollat film med dricka och chips. Mums!!! Skolan börjar ju som sagt på Måndag igen... Ser verkligen inte fram emot det. Usch! PUSS/J

Kommentarer
Postat av: Hihi

Blogga mera!! Så kul att läsa :)

2012-01-08 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0