älskar 2012's vårkollektion

Sitter och klickar runt lite på nätet på kläder. Har hittat as ett par as snygga blusar och lite annat som bara måste köpas vid nästa studiebidrag. Problemet är bara hur jag ska ha råd.. Antingen får jag sluta röka då eller så får jag skita i kläderna. Eller ja, jag kan ju iallafall köpa en blus jag fastnade för Direkt. Den kostade 300:- vilket jag har råd med haha :) man tror att 1050:- ska räcka en hel månad men det gör det verkligen inte.. Mina pengar är slut direkt. Kanske för att jag köper cigg, mat och ibland alkohol för pengarna.. Usch, varför ska saker och ting så en så dyrt i slutändan. Man tänker " jo men fan jag har råd jag har mycket pengar" men vipps så är dom slut innan man ens hunnit blinka?!

Jag ska allt finna mig en rik man som kan skämma bort en lite extra sådär ;) ser absolut inget fel med det haha! Tänk er att bo i värsta flotta huset, dyra bilar, få allt man penkar på, ett par as snygga ungar som alla kommer vilja ha när dom blir stora, ha ett riktigt maffigt hoppstall med som bästa hopphästarna osv osv.. Men tyvärr, det kommer alltid att vara en dröm bara. Fine, man ska aldrig säga aldrig men ärligt talat.., det kommer aldrig slå in!
Till något helt annat nu! Ska strax dra mig till bilen eftersom att jag ska till Kungsör ikväll och träffa mina saknade vänner och älskade hästar som jag inte träffat sen början av November.. Ska bli riktigt kul :) Ha en bra kväll ni också! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0