apelsindricka

Tja tja!

Klockan är elva och jag är redan vaken? gick för en timme sen ungefär. Vad har hänt med mig fan?!
Igårkväll (ni vet då jag var heeeemma och hade skiiiittråkigt) så möblerade jag om i mitt rum. Slängde ut den lilla tven och in med en platteve som är toooo waaaay för stor i mitt rum. Fick en 52tum till vardagsrummet så då fick jag den andra :) Idag ska jag försöka ta mig in till stan eftersom att jag har 0kr på telen och måste ladda på, pkus att jag måste köpa cigg eftersom att dom är slut.
Ikväll drar jag, Elvira och Malin iväg på fest, hoppas ni också ska ha en lika rolig kväll! PUSS/J
Saknar Gotland ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du inte att det är äckligt att lägga upp en bild med en stor jävla cellulit på benet och prickar på Fittan efter att du rakat dig? Tycker det ser skabbigt ut

2012-03-11 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0