att något kan förändras så fort

Hejsan!
Ligger i min säng och kollar Big Brother. Eller ja, jag kollar inte så värst mycket. Ligger o glor på datan och tankarna bara flyger runt i huvudet.. Det känns som att man står i en korsning och inte vet vilket håll man ska gå åt. Man vet inte om det ena är helt fel eller om det är det rätta hållet. Man vill åt båda men man kan bara välja ett. Om man tar fel så kanske allt annat går åt pipsvängen. För när man väl vänt om till " det rätta hållet" så kanske lyckan inte finns där längre.. Ska fortsätta grubbla för mig själv nu.
Skolan idag var yberskön! När vi började vid halv elva så skulle vi som inte hade en bok gå till bibblan och låna en men jag och Michelle gick hem till henne istället och tog en bok därifrån. Chillade där tills lunchen var över också. Sen var det bara engelska, matte och idrott. Dansade bugg och vals på idrotten. Haha det var fanimej lite roligt!
Sen när vi slutat gick Michelle och jag till henne. Kom hem halv tio. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0