fegiiiiiiis ;)

svar på tal: måste säga att du verkar lite efterbliven! tragiskt... det är ett ärr efter en operation som jag gjorde när jag var mindre eftersom att jag hade inflamation i mitt ben. Så det är tyväääär ingen " cilulit" som du nu påstår!
Ja men vadå det är väl bra att se att jag är rakad och inte har nån äcklig liten hårig pussy som du som inte ens vågar skriva sitt namn. Fy skäms på dig. Och förresten, du har aldrig hört talas som IP- adress?! jag kan se vem du är, bara att söka på adressen ;) keep on med ditt klagande fegis..

Ja hejsan!
Alltså vissa människor.. sorligt att dom ska hålla på att klaga på andra..
Min kväll igår var iallafall jätte lyckad.Drog på fest med Malin och Elvira. Dock så har jag dåligt samvete för en sak, så, förlåt gubben :/ Kom iallafall hem klockan 3. Ville festa mera men det var sista bussen :/ aja, hoppas ni hade en bra kväll också. PUSS/J

ser ut som jag har värsta fettobenen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0