grym kväll

Det var ju som sagt bestämt att vi skulle ha filmkväll egentligen men nej så vart det absoluuuut inte!
Jag, Elvira, Cattis, Lina, Hanna, Ida, Ida och Eve stack till Patrik och förfestade lite. Sen vart det utgång, stack till Filial vilket jag ångrar fan. Det var riktigt ruttet där igår..
När klockan vart två och krogarna började stänga fick Jag, Cattis, Elvira och Lina skjuts ner till Subway eftersom att vi var så lata hehe. Sen träffade vi på några killar tydligen som vi följde med hem och efterfestade med. När klockan var 5 så drog vi till Nyfors på en annan efterfest. Gick därifrån vid halv 7.. Elvira och jag följde med Micke hem och sov där. Dock somnade vi inte förens halv åtta imorse och gick sen upp 10! Det här är nog egentligen bara hälften som hände igår. Vi var verkligen överallt och med alla möjliga.
Pappa fyller 42 år idag så ska fira honom nu på dagen sen på kvällen drar jag in till stan för att köra all in ikväll också, Whopaaa! Ska väl försöka ta igen lite sömn nu på dagen också om jag kan det för jag känner mig inte ens trött?! Slänger även upp lite bilder från kvällen :) Ha det bäst! XOXO/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0