jag kunde dö för dig men nu är du död för mig

HEJ!
Idag så kom någon gubbe till skolan och föreläste om massa saker inom bygg. Sov mig nästan igenom allt, det var grymt segt och tråkigt att lyssna på det "vettiga" han sa..
Slutade iallafall halv ett. Kändes som att vi varit i skolan endast en timme bara. Äntligen Fredag nu!
Efter skolan drog jag till Malin och duscha, sen stack jag till Elvira. Vi stack till Nyfors och mötte upp Lathisha sen så satt vi baar och pratade ute i det blåsiga värdet.

Ikväll blir det en lugn kväll hemma. Boooring!
Alla mina kompisar är ute och röjer medans jag sitter här i min ensamhet och har dunder tråkigt. Blir fest imorgon iallafall :) Har inte så mycket att säga hehe. im out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0