Önskan är att få kalla dig min!

Tja!

Har inte bloggar på en vecka snart. Har faktiskt ingen ork till det. Det har börjat bli sjuuukt tråkigt :/ skönt att skriva ibland men när man bloggat exakt varje dag i flera år så tröttnar man fan. Man skriver om samma hela tiden. Förövrigt så är det jätte bra med mig. Skolan idag var mer än great!

Iallafall så nu efter skolan så har jag Malin och Lotta packat en del saker eftersom att det flyttas till helgen. Så igår var det sista natten för min del i lägenheten. Kommer sakna att bo i stan, kommer få sitta ute på tråkiga landet nu igen. Fyfan, mår dåligt av att bara tänka på det :( pappa kommer strax och hämtar mig för jag vägrar att åka buss med 6 stora påsar med kläder i.. Hehe! Sen imorgon blir det begravning för farfar sen på kvällen blir det myskväll med Elvira, Cattis och Lina. PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0