sliten, ja det var ordet

Hej mina fina läsare!
Jävlar vilket väder det är ute alltså. Jag sitter här i solen och dunkar musik för fulla muggar.
Igår vart det en riktigt lugn kväll. Jag åkte in till Michelle några timmar eftersom att vi båda hade skit tråkigt hemma. Vi åkte och solade sen kollade vi tv hela kvällen. Mamma kom och hämtade mig runt tolv tror jag klockan var.
Nu har man ju även flyttat fram klockan en timme. För mig känns det inget konstigt eftersom att det är helg och jag kan sova hur länge jag vill. Dock blir det väl andra bullar imorgon när man ska försöka komma upp till skolan, efter en helg som denna. Ska ta och fixa lite frukost nu. Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0