somebody that i used to know

Nu är jag hem-kommen efter att ha kollat på tjejernas ridlektion. Gud vad jag saknar ridskolan, insåg det på engång när jag klev i stallet och kände lukten av hästarna. Man märker att det var ett jävla bra tag sen som man var där eftersom att allting inte var på sin "vanliga" plats. Det som jag är van med. Emma min förra ridlärare frågade om jag inte ville börja igen, men nej fyfan, ridskola är ingenting för min längre. Visst jag saknar allting runt om mig där, dvs kompisarna, hästarna osv. men att rida på Ridskola saknar jag inte. Det var iallafall kul att träffa min bebo igen. Får ta mig dit lite oftare känner jag. Nu ska jag ta och äta någonting för om 50 minuter så börjar Big Brother. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0