sovgott ♥

Begravning som stog på schemat idag. Jag trodde verkligen att det skulle bli så jobbigt som det faktiskt vart. Trodde jag hade smält allting men tydligen inte.. När vi suttit där inne ett litet tag fick jag syn på en krans bildat till ett hjärta där det det stog " sovgott Nore, mamma" Då kände jag verkligen hur tårarna försökte tränga sig igenom men jag försökte vara stark så jag satt och kollade upp i taket hela tiden. Men sen under en "sång" så tittade jag på pappa och tårana bara forsade ned för kinden på mig. Jag har aldrig mått så dåligt någonsin. Jag ville bara gå ut där ifrån men enligt mig så skulle jag svika farfar då.. Jag bröt ihop åter igen när vi gick fram och lämnade blommorna. Efter beravningen så vart det mat på Tingsgården. Jag tyckte att begravningen var jätte fin och kommer att besöka honom ofta, har jag bestämt iallafall!

Sovgott nu farfar Nore, du kommer leva kvar i våra tankar i all evighet♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0