kan inte sova som vanligt..

DITT LIV

Vad heter du? -  Julia Sigetoft
I mellannamn då? - Maria
Vart bor du? - Eskilstuna
Trivs du där? - Absolut
Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Inte än
Äger du några converseskor? - Ja
Favoritdjur? - häst
Vad spenderar du dina pengar på? - ciggaretter, alkohol och kläder
Senaste konserten? - In flames
Sprit, cider, vin eller öl?  allting!
Brukar du bli för full? - Det sker inte alls ofta.
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Nej
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mc donald's eller burger king? Donkeen
Är du allergisk mot något? - falska männsikor
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - gul
Vad åt du till frukost? - Macka
Hur ser du ut idag? - Som vanligt! utsläppt hår, jeans och en tröja+ smink ofc ;)
Nästa mål i ditt liv? - har inget typ, eller jo, hitta en pojkvän!
Vad såg du senast på tv? - Big Brother
Hur svarar du i mobilen? - aa hallå?, aa det är Julia.
Vem ringde du senast? - Micke
Antal timmar sömn inatt? - 4-5
Sov du ensam? - Ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - smör, gurka, skinka, ost



SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Malin
Såg dig gråta: min släkt
Fick dig att gråta: begravningen av farfar
Du gick på bio med: Alexandra
Du gick på stan med: Elvira
Skällde på dig: Mamma , som vanligt..
Skickade ett e-mail till dig: någon modellargentur, eller vad det heter



HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja absolut
Bråkat med ditt husdjur? - Nej haha?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nej

SAKER


Tar du droger? - Nej
Dricker du?- Ja klart jag dricker
Vad är du mest rädd för? just nu, förlora en speciell person
Vart vill du gifta dig? - kyrka i Los Angeles
Vad hatar du verkligen? - när man ska upp till skolan
Har du varit kär? - Ja
Har du ett jobb? -  Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - om jag gör! hatar att vara själv..
Är du ett hälsofreak? - egentligen är jag det men jag bryr mig inte längre..


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Nej
Är du ensam nu? - Ja helt forever alone i mitt rum..
Några piercings/tatueringar? - Piercingar, och snart tatuering
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - vet inte.. får alltid jobbiga dåliga låter på hjärnan
Vill du gifta dig? - Ja, men det låter lite läskigt ändå!
Vill du ha barn? - Ja


FAVORIT

Rum i huset? - Mitt eget
Typ av musik? - Bra musik
Månad? - Juni



DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nix
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - naaj
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - Ja..
kramat någon? - ja
Kysst någon? - nej
Haft sex? - nej

SENASTE


Låt du hörde: Somebody that I used to know
Film du såg: kommer inte ihåg
Drink du köpte:  öl
Mat du åt: pannkakor
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort!
människa du slog: Hedi, fast med en linjal så den gick av o läraren dampade
längsta bussresa? hem, 20 min
Irritation: folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0