...

Jag är så jäääävla trött så det finns inte. Har sovit från halv tio till halv tolv :o Ganska så död nu och jag har praktik imorgon. Känner att jag inte kommer fungera så bra imorgon haha. Kvällen och natten var i allafall trevlig.
Började med att jag, Elvira och Jullan skulle ha myskväll så vi satt oss på min altan med massa filtar, vattenpipan, godis och cola. Satt och pratade om exakt allt, tokskönt! Sen vid två-tre så fick vi besök av fyra pojkar som varit på krogen. Vi satt och snackade till lite skön musik och några glas alkohol. Trevlans!
Skulle åkt ut till stallet idag men kände att jag var fööör trött så skippa det- får bli efter praktiken imorgon.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0