hejhejhej, jagharingetliv

Tjafan!

Ligger o degar i sängen framför tven bara. Kollar på "djungelns drottning" där dom just nu dödar höns, bra tv...
haha inte direkt va?! Inatt har jag sovit med Michelle. Kom dit igår eftermiddags och strax inpå kom Felle, Sabina och Samt. Vi satt och pratade en massa med några bira på bordet. sen drog Samt hemåt och vi andra drog på fest. Kom hem ganska tidigt faktiskt, redan klockan ett. Då fick Michelle och jag besök. Jag somna runt halv tre och då var jag verkligen heelt utslagen. Idag har vi bara glott tv och chillat. Skola imorgon vilket jag så fan heller ser fram emot. Dock är det bara 15 skoldagar kvar. längtar som tusan till sommarlovet. Har redan riktigt feta planer vilket bla är, magaluf med bästa tjejerna, sena nätter så det bara skriker om det, göra fula saker, leva, vara unga och bara ha skoj!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0