lasse äger fett

hejhej!
Ikvällen igår var dunder bra! VI stack ett gäng tjejer till Borsökna badet framåt kvällen, där vi bada, sola och drack lite :) Sen knalla vi upp till Michelles granne som bjöd på en del godheter till dricka. Till en börjar skulle vi bara säga hej men blev att vi vart kvar hela kvällen där. Har nog aldrig sjungit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår på kareoken, haha. Michelle och jag vart hämtade av Bryngel runt ett, en ganska tidig kväll men som tog hårt på en.
När vi vaknat idag så drog Jonna, jag och Michelle ner på stan till pridefestivalen o glodde lite sen träffa vi på Jonnas kompisar så vi satt oss i Rotoffsparken ( stavning ) och bara satt och pratade med lite kylande dricka.
Ska träffa två killkompis ikväll, så den är kvällen kommer nog rocka också.
ha      det      pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0