sjukaste.

fan valborg sög igår orkar inte berätta om den. Värre saker hände idag.. var ju sån där demotrations sak på stan. Vägar var avsängda o det var kaos. Skulle bara ner och lämna Elvira när alla kom, så alla började springa för livet, poliserna skrek " spriiiiing spriiiing" sen när vi kom vid godisland så nappa poliserna oss bara så det var bara ner på marken direkt sen i ett jävla hörn.. kompisen fick batongen på sig och vart indunkad i en jävla pelare. Satt där as länge med massor av poliser som man var omringad av. Så när alla var förbi så vart vi ledda en och en in i nån jävla buss som dom körde iväg oss i. Vi fick inte veta vart alls, så dom släppte av folk lite här o där bort från stan. kul att jag knappt visste vart jag ens befann mig haha.. Har nog aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv fan, trodde vi skulle dö. Fick stenar kastade på oss, alla filmade oss och tog kort, kaoooos! kommer inte visa mig nere på stan nästa 1 maj. ha en bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0