sommar på g

man känner redan på lukten ute att det strax är sommar. mycket har hänt under här året som snart igen passerat förbi. det är helt sjukt! Känner på mig att den här sommaren inte kommer bli som vanligt, man har misst en massa saker bla människor, men som samtidigt vägts upp av tusen andra saker. men ändå så kan ingenting ersätta just " den"/det. fina människor som är unika. det är snart ett helt år sen jag träffade världens finaste kille, (rättare sagt, jag trodde det) jag mår dåligt över allt en idag. sen tidigare i år började jag och hans bästavän prata vilket vi gjort sen januari nu. men samtidigt, det är jobbigt för han får mig att påminnas utav "A". men livet går vidare helt enkelt. man får ta det med en nypa salt och bara fortsätta leva i nuet. trots att allt känns så meningslöst, men det är nog bara för stunden. då man är så inne i sin sak. jag finner knappt varken orden eller orken till detta. allting känns så meningslöst. jag ska börja om, få en nystart, nytt folk att umgås med, een vackrare och bättre personlighet. för det är ens vänner som gör en till den man är har jag märkt. jag ska bli en vacker människa, med gott hjärta. ingen kan någonsin hitta " sitt rätta jag" för allt varierar. som sagt, beroende på folket man umgås med, hela du förändras beroende på det. jag finner mig själv, i denna stund som en väldigt lättsam person som egentligen vill alla något gott, jag är en snäll tjej inners inne,  men jag är dryg och det är jag medveten om, det har jag varit som liten och sånt går nog inte att bota, hur mycket man än försöker så kommer det alltid sitta i, i små drag. jag vill vara den där fina dockan, som aldrig är elak, aldrig skadar någons hjärta. men det är svårt med tanke på allting runt om en själv. alla fula människor som faktiskt finns, som vill skada en.
jag har så mycket att säga, så mycket att ge, men när ärligheten kommer fram vill jag att ingen ska se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0