-emmaelvira

Har precis fikat med farmor och syster. Ska alldeles strax åka till stan för att sedan vara med Elvira och Emma. Vet inte alls vad vi hittar på men det återstår att se :) Vart ett kort o tråkigt inlägg men har bråttom

Onsdag

hejhej! Idag har jag inte gjort alls mycket. Sov ganska länge för jag var helt slut efter Stockholm igår. Gud så kul det var där! Elvira och jag skippade Grönan och shoppade hela dagen istället. Fick med mig en hel del därifrån. När vi skulle hem råkade vi sätta oss på ett annat tåg, vilket inte hade varit så bra om det börjat åka :p Men ska kila, vi hörs

stockholm

Ska alldelses strax ta på mig skorna för att sedan dra upp mot tåget. Blir en heldag i Stockholm med Elvira, hennes mamma & lillebror Martin. Ska till Grönalund och sen gå på stan. Kommer bli riktigt nice!
Igår så var jag med Anna hela kvällen. Vi åkte till McDonald's, drive-in med moppen haha :p Vi höll på att dö när vi åkte igenom den där saken för det var så skämmigt xd
Stack till Elvira ett tag och sen till Borsökna badet där vi träffade Sanne, Tobias och Elin. Åkte hemåt vid elva.

partyy

Hej! Igår så åkte jag in till Elvira runt sju. Sedan mötte vi upp Alexandra för att kunna ta bussen till Viptorp där det var fest/krök. var sjukt trist i början men sen kunde ja inte sluta skratta typ. Kom sen hem till Elvira tjugo i ett. Somnade som två små grisar typ & vaknade sedan runt halv ett. Idag så har jag bara tagit det lugnt. Legat framför tven hela dagen trotts att det är skinande sol ute. Får se vad som sker ikväll.

Fredag och Lördag!

Hej ni!

kan väl börja med att säga att midsommarhelgen inte var som jag förväntat mig. trodde det skulle bli sååå mycket roligare än vad det var :/

Fredag: Åkte hem till syster min vid sex ungefär. Umgicks lite med deras kompisar ett tag sen körde hon in mig till Elvira. Vid åtta så åkte Elvis, jag, Amanda & Linda till Filip. Var bara där i någon timme för det var sjukt trist.. Så vi åkte vidare till Tobias där vi stanna i tjugo minuter för det var typ katastrof.. Så vi knallade till bussen hem den gick inte förens om en och en halv timme. Tur så kom 2an mot Borsökna så vi hoppa på den.  Lagom framme i stan sen vid ett ungefär så köpte vi Subway sen gick vi hem. Midsommar sööög verkligen stort! Jag drack ett halvt glas vin på hela kvällen, så himla ovärt!

Lördag: Elvira och jag vaknade halv två. Gick upp och käkade lite sen gjorde vi inte ett smack. Åkte hem runt fem, strax där efter så kom Fam. Åkerbergs över för lite paj & planering för vart vi ska åka på semester. Vart dock inget bestämt ännu men men :) Klockan halv tio åkte jag till Mesta för lite krök hemma hos Tobias. han dock bara vara där i två timmar för pappa kom hem från skogen då.

Idag så ska jag dricka med Elviiis och Alexandra :) Vi kör på den här helgen !!!

Midsommar!

hej på er!
Midsommar idag! Finns väl egentligen inte så mycket att säga. Ikväll blir det iallafall fest med Elvira, hennes syster och Linda. Kommer nog bli kul :) Sitter just nu hemma hos min syster. Som vanligt typ haha .. Nej nu ska jag ta och cykla hemåt och JA CYKLA!!! Ha en riktigt skön midsommar alla :)

HEJ

Igår så åkte jag och Elvira in till stan runt fyra. Gick och köpte nya byxor för det behövdes verkligen! Gud vad slitna de ena paret var. När vi gjort det så gick vi hem till Elvira och började fixa oss inför kvällen. Vid nio så tog vi 2:an till Lagersberg där våran kväll spenderades med Rasmus, Micke & Fredrik. Mycket trevligt! Rasmus stack hemmåt strax efter tolv. Vi gjorde väl i stortsätt inte så mycket! Elvira och jag la oss 05.00 imorse & vart sedan väkta vid tio av att min syster ringde mig. Tog elva bussen hem sen. Ska strax dra mig hemåt och städa, då jag är hos min syrra just nu. Blir förmodligen att vara med Elviiis ikväll igen. Vet inte vad som sker då faktiskt!!!

Elvisbooi & Jullan mc bean

svar till baby (alex idling): Ja det är klart jag ska :)) du med hoppas jag väl fan??!! puss

Hejj hejj!

Sitter här hemma hos mig med Elvira just nu. Igår så gjorde vi inte så jätte mycket, bada bubbelbad och bara tog det lugnt. Stack sedan hem hit med sju bussen. Sov i husvagnen! Var precis ute och solade och låg insmorda med matolja över hela kroppen. Det visade ju liite resultat iallafall. Nej nu ska jag kila.. ha det!

Cherie

Hej!

Min dag kunde inte börja på ett sämre sätt tror jag. När jag skulle ta halv fyra bussen in till stan så kom den aldrig så jag sätter mig på moppen som jag vet inte har bensin knappt. När jag kommer in till Fröslunda så tvärdör den bara. Efter att min syster kommit med bensin vill den fortfarande inte gå igång så Rikard kom och hämta den. Skulle ta 11:an fram till stan med missar den också så jag började gå mot stan & sjäääälvklart ska det ju börja regna då också. Väl framme så skulle vi göra en sak men det sket ju sig också.. Det som gjorde mig glad igen var väl att rida älskade Cherie som jag inte ridit på flera månader för jag inte haft tid eller ork. Kändes så jävla skönt att sitta på hästryggen igen. Vet att jag sa i inlägget tidigare att det var så skönt att inte ha någon ridningen men då menade jag träning/lektion. Att rida hemma själv är det bästa som finns helt enkelt. Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer.

love.♥

svar till anonym: Ja det är Putte Johansson!

Hej på er!

Har knappt sovit nått inatt för det inte var kul att sova ensam :( uschhh!
Kändes konstigt ..
Idag så ska jag iallafall träffa Elvira. Får se helt vad vi hittar på. Juste, ridningen är ju slut nu och det är så jävla skönt ska ni veta! Hade verkligen längtat till uppehållet skulle komma.

Putte

Hejhej!

Igår så drog jag och Elvira på fest i Torshälla och den sög. Höll dessutom på att bli sönderslaga av ett par såkallade kill"kompisar". Vid ett så tog vi bussen till stan för att jag sedan skulle möta upp Putte. Åkte hem till honom i Hällby och sov där. Mys! Jag vaknade vid ungefär tio eftersom att jag höll på att ramla ned på golvet tack vare han som tar upp hela sängen. Han vaknade någon timme efter mig. Vi låg och pratade och lite sådär. Sen tog vi bussen till stan han drog till Zero-one-six och jag till Elvira. Nu ska jag kolla klart på filmen.

Brudarna

Hejhej!

Igår så åkte jag in till Elvira vid fyra och umgicks med henne och Alexandra. Vi åt pizza och lite sådär. Skulle egentligen kollat film men det blev aldrig av. Vi hade kul ändå. Mycket skratt! Alexandra tog bussen hem vid nio och då satt Elvira och jag o planerade lite inför v.29 Kommer nog bli awesome. Gothia, Liseberg och massa annat. Ska även försöker shoppa lite medans jag är där. Blir en kul liten semester med endast bara mig och Elvira i stora staden Göteborg. Ska alldelles strax hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning. Ikväll drar jag in till Elvira för att sen kunna dra iväg på fest :)

love.♥

Is it okey if I call you mine

Svar till Linnéa: Sa aldrig att det var "kul". Sa bara att jag ska göra det minst 20 gånger. Roligare än att sova i en säng iallafall :)

Hej hopp!
Nu har Anna gått hem och jag sitter här och funderar ut vad jag ska hitta på idag. Skulle fira Elvira men verkar inte som att det blir så. Inget fint väder ute ju :( regnar och är mörkt.. Igår så åkte jag och Anna till Borsökna och tog ett kvällsbad. Gud vad skönt det var i vattnet! Riktigt varmt faktiskt. Efter någon timme så åkte vi hem till mig och så grillade vi två korv och bacon haha. Vart ajukt gott med baconen, tro det eller ej men så var det. Sen gjorde vi inte ett smack typ. La oss i husvagnen och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Somnade vid tolv ungefär för båda var helt slut efter dagen. Egentligen skulle vi ha tältat men kände inte för det eftersom att det troligtvis skulle bli regn. Vilket var tur att vi stog över eftersom att det verkligen spöööregnade inatt.
Ha det bra!

ANNAAAAAA

Ikväll så blir det att umgås med min kära barndomsvän/granne, eller vad man nu vill kalla det. Tältning står på schemat också! har inte sovit i en riktigt säng på flera dagar nu. Har tältat och sovit i husvagnen. Märks verkligen att det är sommarlov. Det här lovet SKA jag tälta minst 20 gånger. haha ! Nej nu måste jag börja fixa mig lite. Har precis duschat så sitter med en handduk om mig mig bara.

I said fuck you

Hej! Ligger just nu i Elviras säng efter lite frukost på McDonald. Igår så var vi hemma hos Jesper med några av hans kompisar. Mycket trevligt! Började dra oss hemåt runt halv två. Vaknade nio imorse -.- Idag så vet jag inte riktigt vad som sker mer än att jag ska vara med Elvira och Alexandra lite senare på dagen :)

riktiga vildmarksbrudar ;)

Tjjooo!
Inatt så tältade ju som sagt jag och Alexadra. Gick riktigt bra tycker jag, satt upp tältet på rekord tid om man bortser från att jag fick spika i samma spik tusen gången för den åkte upp ur marken hela tiden. Dock så har jag väl inte sovit så mycket pga att det var så himlans kallt i tältet och sen så hade vi bara liggunderlag och ett täcke för hennes syster hade tagit maddraserna eftersom att hon och hennes vänner också skulle tälta. Imorse så höll både Alex och jag på att dö av värmen som vi vaknade upp till. Efter så gjorde vi inte alls mycket. Åkte sen med hennes mamma in till Hällby vid halv två eftersom att det är rätt knepigt att ta sig där ifrån annars och busskortet funkar ju inte ens längre :/ Nog om det, Elvira kommer hem inatt så imorgon blir det självklart att träffa henne. Kommer hålla mig lite på avstånd från henne eftersom att hon säkert är jätte brun :( buhu!!
Vi seeeeeeees! :)

shiiit pommesfrites

Hejsan !

gud vilken dåliug uppdatering den här veckan. Mitt internet har kolappsat så kan inte gå ut på nätet :/ men men, får göra det bästa av situationen. Kan berätta om dagarna som jag inte skrivit om.

Fredag: Skolavslutning, först så fikade vi med tårta och dricka, mums säger jag bara! Sedan så gick vi nior in i gympasalen och sjöng två sången, rektorn höll tal, sedan fick vi gå upp på scenen och få våra slutbetyg. Gud så skönt det kändes med sista dagen så Skogstorpsskolan. Kommer dock sakna den lite för vi var så sjukt tajta allihoppa. Den mysiga lilla skolan.. Nog om det, efter så kom Alexandra till skolan, vi åkte ned på stan och köpte med oss kina mat som vi åt på Strömsholmen. Framåt kvällen så mätte vi upp Emmy för att sen kunna gå till Djurgårn. Där vi drack lite först för att sen dra vidare till Djurgårdsparken. Var där hela kvällen med mysigt folk. Eller arr vi drog iväg i ca. 30 min kanske. På vägen ned till stan kom det några portugiser o sa massa på portugisiska men duktig som ja är så började snacka engelska med dom och massa. Vi vart skit arga på dom för dom börja äckla sig mot oss och följde efter. Tillbaka i Djurgårdsparken.. Runt halv tolv så gick vi hem till Kallas och fortsatte dricka sen kom pappa vid halv två.

Lördag: Lagom trött när jag vaknade, men det var bara att pallra sig för att kunna åka in på min syster och kusins student. Var väl helt okej inne i stan. Sen var det mat och massa hemma hos kusinen ( dom firade ihop dvs) . Var närmare 80 pers igår. Var lite påverkad också kanske hehe (a) Kom hem halv två efter en sjukt rolig kväll med all släkt o vänner.

Söndag: Har inte gjort speciellt mycket. Ska iallafall tälta med Alexandra inatt :)

ELVIRA MIN FINA

hej!
Sitter just nu i skolan. Har inte gjort speciellt mycket hitills, bara städat skåpen och tittat på en sjukt bra film. Efter skolan drar jag och träffar Elvira och Alexandra. Bästavän drar ju som sagt till Ibiza på Fredag.- Hur ska denna skolavslutning bli uten henne??!! Kommer sakna dig som tusan dom fyra dagarna du är där borta :( dumma dig att åka! aja.. nu skriker Cissi på mig så ska kila.

love.♥

Du är värdefull, glöm aldrig det!

mer än lyckad

tjooo!

Fybubblan vad roligt vi har haft det i Stensborg. Kom dit vid tolv igår. Då stack några ut och körde paint ball och vi andra slappa bara. Jag, Lisa, Johanna och Jennifer drog till sjön och badade lite, sedan stack vi tillbaka men vände ganska fort igen för att åter bada, fast med dom andra i klassen. Det var skit skönt i vattnet faktiskt :) Resten av dagen gjorde vi inte ett smack typ. Jag åkte hem vid fem för att rida och kom tillbaka vid nio. När klockan började bli lite så satt vi runt grillen och bara hade allämänt skoj och mysigt! Tog även nattbad också. Jag och Johanna körde på " ingen överdel" i vattnet dvs. Badade som en tok igår. Vet inte riktigt hur många gånger jag var i vattnet. La mig nångång runt tre, tror jag. Vakna sen vid halv åtta. När jag kom hem la jag mig på soffan och sov nästan fyra timmar. Sköönt! Har dessutom fått lite färg dom här två dagarna som varit. Har inte haft nått smink eller så. Vilket kändes lite konstigt inför klassen men men :d Nu ska jag ta och packa mig hemåt, lånar min systers dator då vårat internet strular lite grann. Vi ses! :)

STENSBORG

Snart bär det av mot Bälgviken för tältning med klassen. Kommer nog bli skoj, hoppas jag på iallafall!

ses

pluttis

Hej på er! Pluttis åker hem till Linköping idag :( Kommer verkligen sakna henne, men som tur är så kommer hon nästa helg igen troligtvis. Ska iaf träffa henne en snabbis innan hon drar. Idag så fyller min bästa vän 15 år! Grattis Elvira♥

Igår så var jag ju som sagt med Emma och Alexandra. Vi gick till Jesper och umgicks med han och vänner. Emma och Alexandra åkte hem senare på kvällen så så var jag kvar någon timme tills pappa kom. Hos Jesper så gjorde inte väl inte speciellt mycket. Körde poker osv. Mycket skratt må jag säga. Killarna mobbade mig lite emellan åt :p Fast på ett snällt sätt dock :) Ska alldeles strax hoppa in i duschen för att sedan kunna fixa mig.
Just ja.. Imorgon blir det ingen bloggning för då ska vi på klassresa. Får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan vi drar.

Grattis!

Kommer sakna dig!

Emma

sitter just nu hemma hos emma i hennes söta lägenhet. Vi ska alldeles strax bege oss ned på stan för solning. Efter så blir det att möta upp Alexandra för att sen dra vidare och umgås med Tobbe, Marcus och André :)
skriver ikväll när jag e hemma

Kvickan o sickan

Hejhej!
Gårdagen spenderades med Aleexis. Kom dit runt sex ungefär, vi fixade oss sen stack vi till Kvicksund på fest. Min älskade vän kom dit ett tag också. Inte träffat han på jätte länge så det var kul :) Framåt halv tolv så åkte vi in till Eskilstuna och gick på en annan fest. Va dör max en timme sen tagga vi hemåt för det var så jävla tråkigt. När vi kom hem käkade vi lite sen så la vi oss i sängen. Alexandra somnade skitfort medans jag låg och snackade tele i en timme typ.

Idag blir det att ta det lugnt sen framåt kvällen drar jag in till stan och är med Emma. Ska sola sen får vi se vad som händer:)

jävla smart brud alltså

Jag är nog fan bland dom dummaste som finns. Jag har tappat min sminkväska när vi var på stan igår. Där fanns exakt allt mitt smink.. har förtillfället fått lånat lite av Elvira. Tur att jag har henne! ♥ Förstår verkligen inte hur jag kan slarva bort den.. Har antagligen lagt ut den någonstans och sedan glömt bort den. Nog om det, jag och Elvira vaknade runt tolv imorse. Vi la oss och solade direkt när vi vaknat och visst fick vi färg. Efter tio minuter så hade båda bikini-rand. Känns verkligen att sommaren är här nu. När jag kom där ifrån så åkte jag och Anna ned till badet. Det var faktiskt riktigt varmt i vattnet idag. Efter någon timme så åkte vi hemåt eftersom att jag skulle ut till Hällberga. Provade hästen idag igen. Gick hur bra som helst, dock så dumma han sig lite idag. Red även ponnyn också. Fy bubblan så fin den var, gick super bra. Nu ska jag hoppa in  i duschen.

Gästbloggarn här

Just nu ligger jag och Jullan i min säng och jag fick för mig att gästblogga lite. Och med detta inlägg vill jag säga att Julia verkligen är en utav dom bästa. Kan liksom vara mig själv med henne vilket jag har skit svårt för i vanliga fall. Hon förstår mig verkligen! Måste bara skriva också att det mest komiska är nog att för ca ett år sen så verkligen HATADE vi varandra haha.. Sjukt hur två olika personer kan gå från hat till kärlek. Men men ska väl inte skriva så mycket mer nu. Ville bara skriva att Julia verkligen är hur jävla bäst som helst! Love to you bitch <3 /E

Längesen. Vi har fan vart vänner ett bra tag nu, hoho!

min fina emma

Hejhej! Sitter just nu i Elviras säng och gör inte ett smack. Min dag har spenderats på tävlingen som sagt sedan träffade jag ju min otroligt saknade Emma, Elvira och Malin. När jag såg Emma på håll så försökte jag hålla tillbaka tårarna vilket var omöjligt. Fyfan så längesen jag såg henne. Jag har inte träffat henne sen hon flyttade i november. Nog om det, vi drog till Borsökna o solade och bada. Myyys! Sedan vart det att åka till stan o där hände väl inte speciellt mycket. Malin tog bussen hem rätt snabbt så vi gick runt i den lilla staden och bara pratade o umgicks. Emma tog bussen hem vid tio så då gick jag och Elvis och träffade Jenna. Ska dra nu, blir att sova här inatt iallafall.

TÄVLING

hej hopp!

Nu har jag precis kommit hem efter nästan en hel dags tävlande. Slutade på en 1:a och 4:de plats. Så sjukt jäkla nöjd. Med Eos gick det helt okej. Honom jag vann med men kände ändå att jag kunde gjort det mycket bättre. Med Maximus är jag riktigt jävla näjd. han var så jävla fin så det finns inte. Det är första gången jag hoppar honom och trotts det kändes det ruskigt bra. Kom bra på alla hinderna i ett lugnt och samlat tempo.  Han är så himla stark och vill gärna dra iväg som en dåre innan och efter hinderna men det var bara att vara bestämd och ta tag i honom. Fick jätte mycket beröm efter jag hoppat honom :) Nu så ska jag äta sedan blir det att antingen rida Mister ( 2 åringen ) eller så ska jag vara med Elvira och Emma Sohlman.

tagga tagga tagga

Heej! Idag har det var skola. Dock hade vi inga lektioner. Vi hade " lunken " direkt på morgonen sen så har vi bara gått och segat tills klockan var fyra. Egentligen hade vi idrott på slutet men vi var bara tre stycken som var med typ. Efter skolan stack jag hem direkt och fixade mig. Vid halv sex åkte jag och provred. Hästen är en 2 och ett halvt- årig hingst. Han var super fin och snäll. Dock har han vanligtvis för sig ganska mycket tokiga saker. Han stegrar rätt ofta så han står rakt upp, han bockar och är allmänt knas :p Han gjorde ingenting idag men det kommer väl. Vad kan man förvänta sig av en 2 årig hingst liksom. Ska iallfall dit igen på Fredag och prova honom igen. Sen ska jag hjälpa dom med den andra som har sadeltvång och sedan rida c-ponnyn när det behövs :)

Imorrn är det tävling. Blir att kliva upp sju halv åtta ungefär -.- Är inte så nervös, men det kommer väl imorgon direkt innan jag ska in på banan. Som vanligt hihi!