15 Juli

Hej alla! 
 
Har inte funnits så mycket att skriva om nu i veckan eftersom att jag bara jobbar hela dagarna och kanske inte är så roligt att läsa om vd jag gör då haha. Målar och tapetserar är det enda! 
 
Den här helgen var riktigt grym. I Fredags efter jobbet kom Emma och Elvira ut till mig. Vi drog ut på en cykeltur sen drog vi till min syster och bada i poolen på kvällen. Var faktiskt helt okej i vattnet. När vi väl kommit hem så skar vi morötter och gurka som vi dippa. Mums! Vart ett OC- maraton senare på natten, men dock så somnade jag under första avsnittet pga att jag var dödstrött efter att ha varit igång sen kvart i sex på morgonen.. 
 
Sen igår så drog jag till Alexandra och träffade henne på dagen och sen vidare till Michelle mot kvällen. Vi två och Felicia drog på ferre och hade verkligen en skit rolig kväll. Var säkert 50 pers i huset. Vilket röj det var alltså. Tror nog fasiken att jag inte vart på en sån fest på hur länge som helst. Väl hemma vid fyra inatt så ringde Adam så låg och prata med honom ett bra tag, så vid fem slockna jag. 
Jobbet kallar imorgon igen och då återstår endast tre veckors jobb till. Fy! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0