power meet & jobb

Andra arbetsdagen avslutad nu. Idag så har jag målat tre lägenheter sen efter jobbet så drog jag, mamma och pappa ut till byggmax och köpte golv som pappa just nu håller på o lägger i mitt rum som för tillfället görs om. Kommer bli sinnes! 
 
I helgen var det även power meet i Västerås, på Fredagen drog jag, Jonna & Michelle dit. Satt och drack med syrran och Rikard + deras vänner :) Fyfan vilken sjuk kväll. Den var helt jävla underbart rolig! 
Kom hem vid tre tror jag klockan var, då slockna både jag och Michelle som två grisar. Haha. 
Sen i Lördags drog jag och Malin dit en sväng. Ja så har min helg i stor sett sätt ut, en helg i Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0