28 Juli

Hej igen! 
Bra med mig, och hoppas på detsamma med er. Kan väl berätta lite om senate tiden. 
 
Förra Lördagen så hade vi fest hemma hos Michelle och huset var verkligen överfullt. Kom folk precis hela tiden. Förstår mig inte på folk som drar på fest klockan 3 på natten ?! haha.. 
 
Nu under veckan så har jag jobbat jobbat & jobbat, träffat Adam, varit med Alexandra osv. Igår så drog jag och Alexandra ut på krogen en sväng. Var faktiskt okej igår! Träffade älskade Martin som jag saknat ihjäl. Tur så är han tillbaka på jobbet i övermorgon. (y)  Idag så har vi bara chillat och inte gjort ett jävla skit. Skulle festat nu ikväll men det strula så mycket, så nu sitter jag hemma arg som en oxe pga att min moppe inte går som den ska så jag inte kan åka någonstans eftersom att mammma och pappa är borta nu ikväll. FUCK MY LIFE! 
Jag får man psyjbyt snart. Är röksugen som fan men har inga cigg, vill festa men kommer inte in till stan. Ja, jag ska fan gå och dö nu. Hejdååååååååååååååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0