blogg.se suger

Måste bara tillägga att blogg.se suger just nu, ni som har det kanske förstår mig. Fuck it! 
Om någon timme tar Julia bussen hit för att ha myskväll och sedan sova över. Den här helgen kommer bli sinnes. 
Imorgon är det midsommar och på morgonen blir det att åka ut till älskade ponnybus. Som jag saknar/t henne!
Sen på kvällen drar jag och Michelle till ett par hennes familj känner och äter mat sen på kvällen blir det party all night.
 
Sen lördag ska jag träffa Alexandra som jag inte träffat sen Januari Februari nån gång. Ni kanske undrat vart hon tagit vägen eftersom att jag inte skrivit om henne sen dess men det är så att endel saker hände i början av året och vi har därför inte haft kontakt med varandra på ett väldigt bra tag. Men ni ska vi iallafall ses vilken känns jätte skönt och kommer säkert bli kul. Känns som det kommer bli en lång dag med massor utav prat från bådas sida. 
 
Söndag sen då. Ska åka till Karlstad halv nio på morgonen och hämta en häst med en vän till mig. Ska bli riktigt kul att se den nya hästen :) Ha en trevlig kväll och en trevlig midsommar imorrn så hörs vi antingen på Lördag eller Måndag igen. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0