det känns som man vaknat upp ur en mardröm

.. Ja rubriken talar!
Känns som att man precis vaknat upp ur en mardröm. Har sovit konstant sen klockan sex IGÅR morse. I förrgår så drog jag in till Michelle vid sju. Vi låg och glodde film till halv tolv sen stack vi iväg på fest med Sebbe, Felix och Micke. Kom hem sex på morgonen. Helt död, sinnes! Sov till halv fyra igår och sen glodde vi bara tv resten av dagen som var kvar. Somna några gånger emellan haha. Kom hem halv nio och då la jag mig och sov tills tolv inatt, somna om vid tre igen och nu mår jag som en prinsessa. Sovit som en gud. Men ändå jobbigt att förstöra ett helt dyng med endast sömn.

Elviis har precis kommit hem från Italien nu så idag ska jag nog in till stan och träffa henne :)

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0