ingen rubrik

Hej! 
 
Hoppas ni mår bra efter allt midsommar firande. För det gör jag! 
Dock mådde jag inte bra på midsommar. Började med att jag och Michelle var hos hennes kusiner eller vad det var.  Sötnosarna hämtade upp mig med båt som vi åkte i till dom. Var där hela eftermiddagen och lite in på kvällen. Åt god mat, drack lite bira och vin sen framåt kvällen fick jag sån otrolig huvudvärk så vi gick hem till Felix och umgicks med honom och Micke bara. Sen vid elva palla jag inte mer, kände mig febrik och lite yr så jag åkte hem och la mig. Tänkte, so what, det är bara midsommar men i Lördags ångra jag mig som fan då alla hade haft as roligt.. :/ Låg hemma hela Lördagen bara, skulle träffat Alexandra men vi sket i det för klockan vart så mycket. 
 
 
Så igår rulla jag, Cina och Anna ner mot Karlstad för att hämta hem ett stycke häst. Resan dit utan häst tog 3 timmar och hem med den i tog det 5 timmar. Haha lite skillnad! Så från halv nio till sex igår kväll satt vi i en bil och åkte. Var ganska slut efter dagen. Stackars Trisse var dyngsur och helt skakis efter bara 20 minuter i transporten. Tror han hade lite åksjuka minsann! Lasta ur hästen när vi kommit hem och han verkades stortrivas i det nya stallet han kommit till. 
 
 
Idag ska jag bara chilla, tror jag kanske ska till Michelle lite senare. Får se om jag orkar haha. Ja nu vet ni iallafall lite om min helg som vart. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0