studenten o shit

Maxad helg alltså! Skolavslutningen i Fredags var ok, inte lika bra som förra men det funkade. Kvällen igår var sinnes. Började med att jag och Michelle drog ner till stan för att kolla på mina vänner som tog studenten. Sen på kvällen stack vi till Luddes student och firade honom sen åkte alla vi som var hos Ludde ut till Hadis och firade Sebbe, Lucas och han själv. Hade verkligen super trevligt men underbart folk. Alla där ute var verkligen super goa!
Den här dagen.. inte lika bra. Började med att jag vaknade upp helt jävla bakis och bara ville dö. Men nejnej, dop stog på schemat. Min systers unge som skulle döpas. Fina Alma!
Nu ska jag pallra mig mot bussen för att sen träffa Michelle.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0