tatuering

Hello! Har varit vaken sen 05.50 idag pga att det inte gick att somna om. Skulle ju ändå upp sju så shit the same!
Halv åtta stack jag in till tatueraren. Tatuera ett as fint ( enligt mig iallafall) blommönster. Körde dock bara linjerna idag eftersom att det bara var en timme inbokat. Men det gör mig inte ett skit eftersom att smärtan var oändlig. Trodde fan inte att det skulle kännas såå mycket som det faktiskt gjorde. Kändes som han tog en jävla penna och DROG upp huden på benet. Kan ju säga att smalbenet var nog värst och sen mitt på. Foten var faktikt ingenting om man jämnför. Iallafall, var klar vid nio och då stack jag hem. Åkte över till syrran ett tag sen var det bara att gå och lägga sig för jag kunde fan inte hålla ögonen öppna längre så sov till tre sen körde mamma mig till Michelle, så det blir att sova här inatt.

Dessutom.. kommer inte kunna bada på heela sommaren eftersom att den nya tiden är 3 Juli och man ska vänta minst 6 veckor med solning och bad. Buhu :(

Foto: Julias tatto, inte klar! Hon tvinga mig att lägga upp -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0